Under mottoet ”Altid trofast” mødes vi igen i år til Sommercamp. I år kan vi fejre 100 års jubilæum.

Mange er i gang med at forberede ugen, hvor vi som kirke(r) kommer sammen, og det gælder også forbønsteamet.

Igen i år vil der være mange aftenmøder med en bred vifte af talere fra ind- og udland. Og ofte vil der være forbøn og betjening efter møderne om aftenen (og til nogle formiddagsmøder).

I år er det Samuel og Karin Barbé og Birgit Tind, som har ansvaret for forbønstjenesten efter møderne.

Vi har brug for forbedere, og vi vil gerne, at det er personer, som i forvejen tjener med i forbøn/rådgivning i menighederne og dermed også lokalt er trænet i denne tjeneste.

Er det noget for dig, så kontakt os på kontoret i Jacobskirken –info@jacobskirken.dk– for mere info.

Af erfaring fra sidste år ved vi, at der er brug for mange til at bede for mennesker.

Views: 3