1. marts lander forårsudgaven af N@-LAN i Jacobskirken, Du kan forvente, at det bliver med alt hvad der hører sig til et ægte LAN-party med storskærme, farvede LED og vilde turneringer!

Der er opstart fra kl. 15.00, hvor du kan begynde opsætningen af din computer, og træningsrunderne begynder kl. 16.00! Om du spiller CS, LOL, Fortnite, Among Us, Minecraft, Sims eller noget helt syvende er ligegyldigt, bare du kommer!

Du kan købe aftensmad på stedet ca. kl. 18.00, en pizzaslice koster 20 kr.

Flere muligheder på andre platforme: FIFA på PlayStation, Partyspil på Nintendo SWITCH, sjov med VR-headset og meget mere. Der er noget for enhver smag, og for ALLE aldre!

OBS! Der er mulighed for at låne en computer i kirken, hvis du skriver til: dasc@jacobskirken.dk

Der bliver arrangeret små turneringer i løbet af eftermiddagen/aftenen, og de bedste spillere i turneringerne kan se frem til evig hæder, samt præmier der går lige i ethvert gamerhjerte.

Du kan selvfølgelig også købe snacks i caféen!

Hele eventet slutter når datoen skifter, og folk er blevet trætte.
Kom frisk!

Klik her for tilmelding og program