Invitation:

Torsdag d. 16. maj kl. 20.00 holder Sonar Music Odense stiftende generalforsamling i Jacobskirkens café, Thorsgade 40. Læs mere om Sonar Music her.

Se foreløbige vedtægter her.

Er du interesseret i at lave musik? Synes du teknik og studieoptagelse er spændende, eller vil du bare gerne lære mere? Så skal du være med når Sonar Music lander i Jacobskirken.

Sonar Music er en lokalforening under YFC, og har til hensigt at oplære børn og teenagere i at skrive, producere og indspille ny musik, samt podcasts. Dette kan vi søge penge til, og i den forbindelse er vi i gang med at indrette det gamle depot på 1. sal i baghuset til lydstudie.

Inden vi når så langt skal foreningen stiftes, og dette gøres ved en stiftende generalforsamling, hvor alle interesserede kan møde op:

Dagsorden:

• Velkomst
  • Valg af dirigent og referent
  • Hvad er en forening?
  • Hvad skal Sonar Music?
  • Gennemgang af vedtægter
  • Idéer
  • Fastsættelse af kontingent (forslag 75 kr. årligt)
  • Valg til bestyrelse
  • Valg af revisor