Vi er nu nået til modul 3 og 4 af emnet “ApostelAction”, hvor vi fortsætter rejsen gennem Apostlenes gerninger sammen med Peter Stochholm:

Vel mødt mandag d. 19. + 26. april
19. april har vi fokus på resten af 2. og hele 3. missionsrejse, hvor der både er store dramatiske hændelser, vigtige breve der bliver skrevet, og kernemedarbejdere som bliver del at det faste team.

Vi vil have Break-Out-grupper i det omfang tiden tillader. – Vil du være på forkant ? Så tænk evt. over følgende undervejs:

1. Hvad var de 2 eller 3 vigtigste hændelser på hver af missionsrejserne?
  2. Hvilke breve skrev Paulus under disse rejser?
  3. Hvem var de faste medarbejdere, der kom med på hans team?

26. april har vi fokus på aktiviteterne fra at Paulus arresteres i Templet i Jerusalem til hans død, under kejser Nero.
Han sidder ikke bare lænket og venter i 5 år, -nej, han taler til konger, redder et skib, skriver breve der er med til at ’styre slagets gang’, og styrke de medarbejdere der nu står med ansvaret i forskellige menigheder. – Desuden er der en 4. missionsrejse…
BreakOut: Hvor klogt var det af Paulus at gå ind på Jakobs forslag, der endte med at føre til hans anholdelse i Templet?

Undervisningen starter kl. 20.00, og linket til aftenen er:

Mvh. Lærerteamet i Jacobskirken