Next:UP starter 17. januar, men inden da, er der EA bedeuge, og onsdag d. 10. januar mødes hele Odenses ungdomsflok til fællesmøde på Vollsmose Torv, Risingsvej 132, 5240 Odense NØ, i “Respect’s” lokaler.

Det bliver en megahyggelig og spændende aften! Vi starter aftenen med at spise aftensmad sammen, vi synger lovsang, laver sjove lege og beder sammen over, hvordan vi kan bringe evangeliet til verden omkring os.

Der bliver også tid til at hænge ud i en hyggelig café-stemning. En fed aften på tværs af kirker og kulturer. Kom og vær med og tag gerne en ven med!

Der er parkering ved Vollsmose Torv. Se mere på FBbegivenhed om “Respect’s” beliggenhed.

Next mødes i kirken inden da og tager sammen afsted. Kontakt Daniel eller Morten for detaljer.