Lørdag d. 15. maj kl. 9 til 21, afholder vi menighedsdag på Lyngsbolejren, og vi kan nu melde “alt optaget”.

Fra fredag d. 14. holder vi Next:CAMP for vores Nextere, og Pre-camp for alle som har lyst til “den ægte lejrfølelse” med køjesenge og frisk luft i lungerne, men det store program kommer til at foregå i løbet af lørdag d. 15.

Det bliver uden tvivl en rigtig spændende dag under temaet Over bjerge, gennem dale – fortællinger om vandring med Jesus”.

På dagen får vi besøg af Matthew Thomas, præst i Jakobskirken i Esbjerg som vil dele fra sin vandring. Ligeledes får vi også besøg af Christian og Eline Tychsen, præstepar fra Silkeborg Frikirke. Om aftenen kommer Michael Bobjerg, som er projektleder i Foodbanken i Café Netværket i Kolding. Der bliver rigtig meget at tage med hjem fra denne fællesskabsdag, så skynd dig at melde på!

Ønsker man at deltage i pre-camp, kan man indkvarteres fra kl. 16.00 fredag eftermiddag. (Husk madpakke til om aftenen!)

TILMELDING ER LUKKET

Pris: